Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Hát na.........

2012.10.03. 19:30 - L.Moni

Pasika csak hozza a formáját.

Ma segített nekem a garázsban pakolni, fontos volt kivinnie a motorolajat, kipróbálnia a baltát, motorral leszáguldani a lejtőn a garázshoz.........

Bent elkérte a tanulóbiciklit. Odaadtam. Majd figyeltem. Felszenvedte az emeletre és el akart indulni vele lefelé!

Naná, hogy nem engedtem, hisztizett, kiabált, sírt.

Majd kicsit később az előkészítő pult tetején ugrált, naná, hogy megint hiszti jött mert leszedtem, nem hagytam neki.

Majd a fürdőben matatott, nem tudtam mit. Később kiderült. Mentem engedni felmosó vizet, a kádban a leggyorsabb, kinyitottam a csapot és rám folyt a víz. Minipasi ugyanis átállította a zuhanyt a masszírozós zuhanyra és egyszerre 10 felől "támadt" a víz.

Most már vigyorgok rajta, akkor kicsit meglepődtem.

Az angolról hazavezető utat végig hisztizte.

Most pörög ezerrel, egyszerűen egy percre se nyugszik le.

Szóval, elevenségért nem kell a szomszédba menni............

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr974818426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása