Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

az oviban tanult versek

2012.10.01. 17:13 - L.Moni

Végre elkezdték a tanulást is. Múlthéten csütörtökön is tanultak egy verset és ma is mondta a kicsi lány, hogy elkezdtek tanulni egyet.

Mind a kettőre rákerestem, Nemes Nagy Ágnes versét egész hétvégén gyakoroltuk, már nagyon szépen el tudja mondani csinike :)

Nemes nagy Ágnes: Gesztenyefalevél
 
Találtam egy falevelet,
gesztenyefa levelét.
Mintha megtaláltam volna
egy óriás tenyerét.

Ha az arcom elé tartom,
látom, nagyobb, mint az arcom.
Ha a fejem fölé teszem,
látom, nagyobb, mint a fejem.

Hogyha eső cseperegne,
nem bánnám, hogy csepereg,
az óriás nappal-éjjel
óriási tenyerével
befödné a fejemet.
 
 
A mai verset még csak most kerestem meg, egyszer olvastuk el együtt, de szerintem hamarosan az is szépen menni fog. Hisz olyan nagyon okos a kicsi lány.
 
 
Majtényi Erik: Októberi szél
  
Hej, hogy reccsen, hej, hogy roppan a sok száraz ág. 
Hűvös őszbe, nyirokos őszbe fordul a világ. 

Ha ilyenkor duhaj kedvvel nekilendülök, 
és a fázó bokrok között táncra perdülök, 

Hogy bokázik a sok sárga zörgő falevél, 
Én vagyok az, én vagyok az októberi szél. 
 
Szép versek és olyan jó tanulni csinikével :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr154813873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása