Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Beindult a drága.....

2012.09.10. 18:07 - L.Moni

..... kicsi fiam. 

Ma délután úgy döntött, hogy Ő a tanuló bicikliével jön csinikéért az oviba. Én meg úgy voltam vele, miért is ne, hiszen a puding próbája az evés.

Elindultunk. 

Minipasi száguldott én meg futottam utána. Szabályok szerinte nincsenek, nem kell vigyázni az úttesten, nem kell lassítani útkereszteződéshez közelítve, ha kénytelenek vagyunk az úton menni akkor Gergő szerint a közepén kell....... Én meg nem engedtem neki a szabályok nélküli közlekedést. Volt hiszti és kiabálás útközben de azért hamar odaértünk és vissza is :) 

Nagyon beindult a drága, alig győztük Grétikével :)

Ebben a melegben mind a hárman kellően elfáradtunk. 

Azt hiszem meglesz a napi futásom pasika mellett :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr444766971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása