Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Hát nem így képzeltük a hosszú hétvégét :(

2012.08.18. 14:31 - L.Moni

Strandolni szerettünk volna, csavarogni. Együtt tölteni ezt a 3 napot.

A strandolásnak úgy néz ki, most lőttek. Méghozzá énmiattam :(

Reggel arra ébredtem, hogy nagyon szúr a bal szemem. Kimentem megmostam, csepegtettem bele műkönnycseppet és vettem be allergia gyógyszert, hátha segít. Nem segített. Sőt! Résnyire tudtam csak kinyitni a szemem és nagyon csúnyán elkezdett bedagadni. Elmentünk vásárolni és vártunk, hogy javul-e de mivel a helyzet nem változott elmentünk a szemészeti ügyeletre.

A doktornő végtelenül kedves volt. Megvizsgált, mosolyogva! annak ellenére, hogy rengetegen vártak/vártunk rá.

Be van gyulladva a szemem, kaptam rá antibiotikumos szemcseppet, ha ma/holnap nem lesz javulás akkor vissza kell menni és kapok valami mást rá.

Strand mára biztos kilőve, holnap még meglátjuk. Ha jobb lesz a szemem akkor talán, de akkor is csak öregesen a parton ülve és persze szemüvegben. Mert a fények nagyon bántják a szemem.

A gyerekek nem igazán örülnek neki, de ma kárpótoljuk Őket egy Duna parti sétával és fagyizással :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr914718812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása