Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Szemészet, kontroll

2011.11.24. 11:32 - L.Moni

Címkék: szemüveg szemészet gyógyul kancsalság

Még hétfőn kezdtem el írni a posztot csak sajna nem jutottam a végére. Már nem írom át, marad így, csak befejezem.

Mára kaptunk időpontot, mert az Őszi szünetben sajnos nem volt bent a doktornő.

Z nem tudott velünk jönni mert dolgozik, így nekem kellett legyőznöm a Budai részen való vezetésfélelmemet és elmenni. Hát izgultam rendesen, de gond nélkül oda értünk:)

Hamar sorra kerültünk szerencsére. Cicus nagyon ügyes volt, egyedül ült be a vizsgáló székbe és ügyesen csinált mindent amit a doktornő mondott neki. Az első ránézésre mondta a doktornő, hogy nagyon sokat javult a szeme, aztán a végére mondta ki a lényeget. A kancsalsági szög 0 azaz nulla fokos :) Igen, megérte rászólni, nem engedni a hisztiknek:) Most még marad a szemtakarás de nem kell nagyon komolyan mert csak azért kell, hogy a szemecskéje ne felejtse el a helyes látásmódot. 3 hónap múlva kontroll és azt mondta a doktornő, hogy akkor búcsút is intünk a szemtapasznak:) A szemüveg marad, de az már a legkevesebb.

Nagyon örülünk, hogy ilyen gyorsan gyógyult a szeme:)

Azért az izgulásomnak volt egy negatív része. Mielőtt indultunk még bennem volt, hogy fizetős övezetben fogok parkolni, ne felejtsek el az automatába pénzt dobni. Naná, hogy elfelejtettem :( Akkor jutott eszembe mikor kiléptünk a rendelő ajtaján és megnyugodtam. Hát meg is kaptam a mikulás csomagot :( Na de én voltam a feledékeny, megérdemlem. Így tuti nem lepem meg magam egy anya-lánya Panyizsuzsi gyűrűvel. talán majd jövőre.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr503401532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása