Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

DinaMóka angol óra

2011.11.24. 11:46 - L.Moni

Bizony, angol :)

Már régóta szerettük volna, hogy járjon, de az oviban nem voltak hajlandóak szervezni semmilyen tanárt. Ellenben van hittan, úszás, zeneovi. Hittanra hébe-hóba beül cicus, úszni jár de a zeneovit lemondta. Nem tetszett neki a tanár néni. Így maradt szabad délutánja és én elkezdtem keresni lehetőséget angolra.

Gyorsan ráakadtam a DinaMóka nyelviskolára. Felhívtam őket és tegnap már voltunk is próbaórán. Csinikének nagyon tetszett :) Számoltak, énekeltek, játszottak. Lelkesen jött ki az óra végén, kérdeztem tőle szeretne-e járni és csillogó szemmel mondta, hogy igen. 

Már be is írattam. Heti 1 alkalommal fogunk járni, jövő szeptembertől akár pötikém is tanulhat már, indítani fognak minicsoportot. A csoportban öten vannak összesen, így a tanárnő kellően tud figyelni a gyerekekre.

Reméljük később is ilyen lelkes lesz és tényleg sokat fog tanulni, hisz az idegen nyelv ismerete nagyon fontos.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr123408185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása