Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Nagyon okos

2011.09.05. 12:41 - L.Moni

Címkék: fájdalom fecskendő fogzás

 Az én drága kicsi fiam:)

Napok óta fogzik, szenvedünk tőle nagyon. Még hőemelkedése is van, nyugtalanul alszik, türelme a nullával egyenlő. Tegnap is és ma is kapott fájdalomcsillapítót mikor már láttam, hogy nagyon szenved. Közben persze elmondtam neki, hogy miért is kapja amit kap.

Az előbb kint voltunk a konyhába, én mosogattam, pötikém a fiókban keresett valamit de nagyon. Egyszer csak elővette a gyógyszeradagoló fecskendőt és szólt nekem, "annya, fá" és a szájacskájához emelte. Adtam neki nurofent és Ő olyan nagyon hálásan nézett rám :)

Hihetetlen, még csak 1 éves de már ilyen ügyesen szól nekem.

Büszke vagyok rá nagyon:))

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr653203959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása