Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Mozgalmas éjszaka

2011.08.25. 13:24 - L.Moni

 Meleg van és már a lakás is átmelegedett. A tetőtér a legforróbb, nem is igen kívánkozunk fel napközben. Este a gyerekek ott alszanak, már ha bírnak.

Most éjjel sajnos nem így volt. 

Csibi nagyon fáradt volt már estére és fürdés után gyakorlatilag rögtön elaludt, talán még 8 óra sem volt. Hogy védjük Őt haramiaHercegtől felvitte Z a szobájukba. Pötikém lent maradt velünk. Elaludt és én is. Cicus kiabálására ébredtem. Félt. Z nem kapcsolta fel neki a sólámpáját és megijedt kellően. Felmentem megnyugtatni és felvittem az alvó Gergit is. Miután visszaaludt csibi én le és próbáltam visszaaludni. Mire sikerült felsírt minipasim. Fel hozzá, sikerült lenyugtatni és visszaaltatni de mire én elaludhattam volna újra sírt és a fogát fájlalta. Lejöttünk, kapott fájdalomcsillapítót és lent is maradtunk. Nagy nehezen visszaaludt. Mire én is megjelent Gréti, átmászott rajtam és lefeküdt. Majd felkelt, hogy szomjas, majd felébresztette az apját, hogy éhes. 

Hajnal 6 után aztán Gergő ébresztőt fújt. Megszenvedtük ezt a meleg éjszakát, kíváncsi leszek a következőre.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr773179639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása