Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Eger, második nap

2011.06.14. 17:26 - L.Moni

Vasárnap reggel 7 előtt kelt a két haramia és így én is. Nyolc körül családilag lementünk kávét szerezni (kávé nélkül nehéz a teljes ébredés) kiderült, hogy már reggeli is van így azt is letudtuk. Mindkét gyerek be volt sózva rendesen, Megbeszéltük az aznapi programot, bepakoltuk amire szükségünk volt és hajrá.

Felmentünk a várba. Szépen rendbe van tartva, jó volt ott sétálni. rengeteg ágyú volt, persze jó párra felült csini és pötike is. Megnéztük a kazamatákat, láttunk tűzkereket, hallottunk ágyúdörgést. A kilátás a várból pazar:)

1 óra körül mondtuk csincinek, hogy továbbmegyünk, nem igazán örült neki, viszont mikor megtudta, hogy hová megyünk ujjongott és türelmetlenül várta, hogy belemehessen a vízbe. Gergike kapott egy békás karúszót, így biztonságosabb volt neki a medence. Z persze morgott miatta, szerinte felesleges kiadás, na de neki lassan minden az.

Eger strandja nagyon jó, sok fürdőben megfordultunk már és eddig kevés tetszett nekünk annyira mint ez. Hatalmas élménymedence a gyerekeknek, külön nagy élménymedence a gyereklelkű felnőtteknek. Sok medence mindenkinek. Hideg, meleg, melegebb és mi a fedett részébe be se mentünk.

Hatalmasat pancsoltak a gyerekek na meg mi is. Csibe számtalanszor csúszott le a csigacsúszdán meg a simán, kacagtak a sodrófolyosóban, elbűvöltek mindenkit maguk körül.

Fél 6-kor indultunk vissza a hotelbe. Mind a ketten szinte rögtön elaludtak. Nem sokat de erőt adónak pont jó volt. Ébredés után vacsora majd lementünk a Szépasszonyvölgybe. Bevállaltam a sofőr szerepét, így autóztunk. Nagyon sokan voltak, volt Bikini koncert, kirakodóvásár és rengeteg pince. Naná, hogy kóstolt Z bort :)) Bikavért és fehéret is. Az én kedvemért vettünk 4 liter fehéret. Én csak itthon kóstoltam meg de nagyon finom.

Már 10 óra elmúlt, ahogy visszamentünk a hotelba. Gyerkőcök kidőltek :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.