Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Meghiúsult libegőzés

2011.05.21. 22:06 - L.Moni

Címkék: vásárlás kirándulás cipő libegő

 Reggel cicus korán ébredt és persze engem is ébresztett. mivel nagyon nyüzsgött fent inkább lejöttem vele. Itt tombolhatott kedvére. Miután Gergiék is felébredtek megbeszéltük, hogy a mai napon körbenézzük a cipőboltokat és veszünk csininek egy szandit.

Nem volt egyszerű menet, ha jól nézett ki akkor vagy eszméletlen drága volt vagy nem volt megfelelő a sarkának. Végül csak sikerült venni egy nagyon Grétásat:)) Itthon alig akarta levenni a lábáról, nagyon tetszik neki és nagyon kényelmesnek tartja. Most nyáron ezt használja, őszre meg lesz neki a méretre gyártott gyógycipő, a szandi meg lesz ovis váltócipő. Ha akkor jó lesz még rá.

Vásárlás után azt mondtuk csibének, hogy keresünk még egy üzletet és elindultunk. felmentünk a libegőhöz, csak ott mondtuk meg neki, hogy hol is vagyunk és miért is mentünk. Kitörő örömmel fogadta:) csodás idő volt, mind a négyen vártuk a kirándulást. megvettük a jegyeket de felindulás előtt még ittunk egy kávét, mire kimentünk a teraszra a libegőhöz eleredt az eső:( eleinte csak egy kicsit majd nagyon. Vártunk majd 1 órát, hátha eláll de nem volt szerencsénk. Csak esett és esett. Így szomorúan ugyan, de visszaváltottuk a jegyeket és lejöttünk. Persze a városban nem esett egy csepp eső sem. Ahogy autóztunk megláttam, hogy ki van táblázva merre is van a citadella. Kérdeztem Z-t mi lenne ha, Ő meg egyetértett:) Felmentünk és sétáltunk egy nagyot. Megállapítottuk, hogy Budapest csodaszép város csak sokszor ügyesen leplezi. Pazar onnan a kilátás:)

Hazafelé úton kisherceg bealudt, cicus meg csiripelt. Mindenki kellően elfáradt:)

Én erőt vettem magamon és megcsináltam a vacsit, almás palacsintát, na meg a holnapi reggelit, almás-mogyorós muffint.

Gyerekek már 8 után kidőltek, lassan én is követem őket:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr682922409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása