Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Ennek már sosem lesz vége?!

2011.04.19. 21:26 - L.Moni

Címkék: láz sikeresen középfülgyulladás hűtőfürdő

Már tegnap délután panaszkodott egy kicsit csincikém, kapott fájdalomcsillapítót és extra hamar, 1/2 7 után elaludt. Az éjszaka elég nyűgös volt de sajnos ez már lassan megszokott......

Reggel kérdeztem, hogy jól van-e? Azt felelte igen és hogy nagyon szeretne oviba menni, néztem van-e láza de semmi.

Délután 3 előtt pár perccel hívtak az oviból. Sírva ébredt, fájlalja a fülecskéjét s vigasztalhatatlanul sír. Szerencsére nálam volt a kocsi, Mesi barátnőm itt maradt az épp durmoló Gergikével én meg elrobogtam a cicusomért. Hazaértünk, kapott fájdalomcsillapítót, evett Gergőci és utána irány a fülészet. Szerencsére rendelt a doktornőnk, pár perc múlva már bent is voltunk nála. Grétike jobb füle be van gyulladva. Kapott gyógyszeres gézcsíkot a fülébe, hátha elég lesz és megússzuk az antibiotikumot. Gergikének pedig a bal fülecskéje kezd gyulladni :( Ő se kapott gyógyszert, megpróbáljuk anélkül. A szervezete még talán most se ért észhez a 3 egymást követő antibiotikum kúrától.

Cicus estére nagyon nyűgös lett. Megmértem a lázát, 39,2. Beszélgettünk, 10 perccel később 39,4! Irány a fürdő! 10 perc hűtőfürdő után a hője 39,8!!!!! Nem akarok vele az ügyelet menni, marad a vízben, sír, vacog ki szeretne jönni, lehiggadok és sikerül vele megértetnem, hogy az Ő érdeke, hogy csillapodjon a láz. Még 20 perc fürdő és 1 adag nurofen után 38 a hője, kijöhetett a vízből.

Most itt bújik hozzám, szerintem pillanatok múlva elalszik, Épp csak hőemelkedése van. Az első rohamot sikeresen visszavertük.

Kíváncsi vagyok az éjszakára. Holnap reggel pedig megyünk vissza a fülészetre, ilyen láz után szinte biztos vagyok az antibiotikumban :(

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr642840883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása