Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Rossz ébredés

2011.04.02. 06:48 - L.Moni

Címkék: fájdalom fog sírás

Hajnal 5 után kicsivel arra ébredtem, hogy az én drága kisHercegem sír. Kétségbeesetten, vigasztalhatatlanul.

Simogattam, átöleltem, ringattam. Semmi hatása nem volt, csak sírt és sírt.

Lehoztam a nappaliba, adtam neki fájdalomcsillapítót, attól meg szokott nyugodni és türelmesen várja a hatását. Hát most sajnos nem:( Egyre keservesebben sírt.

Ringattam és elindítottam a kedvenc dalát a laptopon, kicsit enyhített a síráson de nem hagyta abba. Ekkor már lejött cicus is. Felébredt a sírásra.

6 körül kapott cicit, hisz az nem csak éhségűző, hanem fájdalomcsillapító is számára.

Na az végre hatott. Kizökkentette a fájdalomérzet keserűségéből, megnyugodott szépen.

Szopi után kapott a kezébe babakekszet, amíg rágcsálja masszírozza a kis ínyét és így talán kevésbé érzi a fogacska kibújását.

Mert az a baj ám, jön a 4. fog. Már nagyon kicsi kell, hogy áttörjön de az a nagyon kicsi a legfájdalmasabb számára. Remélem ma/holnap kibújik végre és akkor helyreáll az alvási rend. Mert ezek a hajnali kelések.............. ha csak 1 órával alszunk is többet, sokat jelent ám.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr952792755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása