Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Lehetetlen.....

2011.03.18. 03:29 - L.Moni

..........itt aludni.

Hajnali 1/2 4, ha 1,5 órát aludtam 7-8 részletben sokat mondok. A szék átkozottul kényelmetlen, egyetlen póz sem jó. Tudom, hogy már több ezer szülő kibírta és még több ezer is ki fogja bírni, de azért kiakasztóan kényelmetlen.

De már csak pár óra és megyünk innen. hazamegyünk, hozzábújhatok végre a kis törpHercegemhez. Nagyon hiányzik:(

Szomjas is vagyok. Kértem Z-t, hogy hozzon nekem vizet, sajnos nem tette. A csapvíz ihatatlanul rossz ízű, a lenti ajtó zárva, így még cak az automatához se mehetk ki, hogy legalább teának nevezett valamit igyak. Így még lassabban telik az éjszaka.

Csiripke nyugtalan, felriadt már több alkalommal is. Fájlalja a torkát, megértem, le volt nyomva neki a tubus az altatás véget:(

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr962749148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása