Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Szeretet

2011.02.18. 11:21 - L.Moni

Címkék: alvás szeretet meghittség

Este együtt aludtunk, hárman. Csincike, törpHerceg és én. Mivel én most nem tudom kivenni Gergit az ágyból ha felsír álmában így ez volt a megoldás.

Gergőci olyan édesen aludt el. Ott feküdt közöttünk, egyszercsak megsimogatta Grétike arcát, felém fordult, megsimogatott engem is majd elhelyezkedett kényelmesen és édesen elaludt. Feje Grétike karján, keze az én kezemben:) Csodásak voltak. A két testvér ahogy összebújt, szép lassan cicus is elszenderedett.

Néztem Őket.

Olyan nagyon jó testvérek, teljes összhangban vannak, látszik, hogy szeretik egymást, ragaszkodnak egymáshoz. Jó-jó vannak olyan pillanatok mikor heccelik egymást de este mindig van jó éjt puszi és ölelés köztük. Gergő úgy néz csincire mint egy Istennőre, imádja. Ha oviban van a kisboszi akkor látványosan hiányolja, ha indulunk érte boldogan magyaráz. Jó lett volna fotózni ahogy összebújtak de a vakuval csak felébresztettem volna Őket. Ez a pillanat megmarad nekem:)

Jó mélyre elraktározom a szívemben és majd erre a meghitt percekre gondolok mikor majd zeng a veszekedésüktől a ház mert épp tépik egymást:).

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr402670082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása