Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

6 hós státusz

2011.01.06. 12:16 - L.Moni

Címkék: védőnő fejlődés státusz

Tegnap voltunk védőnéninél. Nem visszük túlzásba a hozzájárkálást. 3 hónapja voltunk. Azt hiszem most nagyon fontos volt mennünk, mert én választhattam időpntot nem pedig Ő diktált.

Megmérte Gergőkét. 8,5 kiló. Pont duplázott fél éves korára. 72 centi, mintha nyújtanánk :))

Ledöbbent, hogy már kúszik és próbálgatja a mászást. Megpróbálta a hasára tenni, hogy mit csinál. TörpHerceg rögtön négykézláb volt és próbált mászni :))

Kérdezte szokott-e gügyögni. Mondom szokott, meg már szavai is vannak. Annya, appa, eta, hamma-hamma. Csak nézett rám. Kérdezte, hogy szoktuk-e figyelmeztetni a kicsit, hogy csak 6 hónapos és mindennel ráér még később is. Válaszoltam, hogy persze, hogy emlegetjük neki de nem igazán hatja meg.

Aztán, hogy valamit mondjon is, közölte, hogy szerinte a jobb válla egy kicsit le van tapadva és tornásztassuk, ne legyen belőle baj. szerinte nem igazán haszbnálja a jobb oldalát. Hmmmm................ Ez kicsit meglepett. Jobb kézzel is nyúl a játékaiért, fogolódik símán jobbra, balra. Terheli szerintem kellően.

Ma, ahogy a doktornőnél voltam kértem nézze meg. Megtette. Szerinte az égvilágon nincs semmi gond. Ugyanolyan mértékben használja mindkét oldalát. Azt mondta, aki ilyen ügyesn négykézlábazik, próbál lépkedni és kúszik ügyesen annak nincs semmi gond a jobb vállával. Szerintem se :)) Úgyhogy ez letudva, és még biztosabb vagyok benne, hogy nem fogunk a jövőben se sokat járkálni a védőnőhöz.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr742564672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása