Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Gyerekszáj

2010.12.05. 11:44 - L.Moni

Címkék: gyerekszáj jókedv mosoly

Tegnap este szórakoztatta Grétike Gergőcit. Énekelt neki.

"kop-kop kalapács
zöld az abla
gyere ki te tuba néni
vár a tuba kislány"

 

Ma reggel az apukája szépen megfésülte és feltűzte a haját. Az egyik hajgumi elszakadt. Csiripcica rögtön lereagálta:

"elszakitottad (a hajgumit),
gratulálok anyukám...."

Ott kotnyeleskedett a konyhában körülöttem. Bekapcsoltam a gofrisütőt és hiába kérleltem nem tágított mellőle, folyton piszkálni akarta. Mikor már a szép szó nem használt azt mondtam neki, hogy ha esetleg megégeti vele magát nem fogom sajnálni, mert én épp elégszer figyelmeztettem. Majd inkább nevetni fogunk apájával együtt (ez persze nem igaz). Nem sokkal később sütöttem ki a gofrit, cicus kijött a konyhába. Csípőre tette a kezét, összehúzta a szemöldökét és megszólalt:

"anya vigyázz, mert megégeted a kezed
aztán röhögni fogunk rajtad apa, meg én"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr272494209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása