Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

A mi kis HŐSÜNK:)

2010.11.25. 13:03 - L.Moni

Címkék: hős ügyes vérvétel

Bizony, csupa-csupa nagybetűvel:)

Ma mentem vele vérvételre. Tegnap este megbeszéltük, hogy nem szabad reggelizni, bilibe kell pisilni ébredés után, mert úgy könnyebb vinni vizelet mintát, és utána csak síma vizet lehet inni.

Nagyon ügyesen viselkedett, megértette, hogy mit szabad és mit nem.

Ébredés után megszoptattam Gergőcit és utána mentem cicussal. Z maradt itthon kandúrBanditával:)

Mikor odaértünk rengetegen voltak már előttünk. A 94-es sorszámot kaptuk. Leültünk és vártuk, hogy sorrakerüljünk. A kartonozóba hívtak minket, mondták hol adjuk le a vizeletet és várjunk a sorunkra. Nos én gondoltam egyet és bekopogtam a laborba, hogy a 3 éves kislányomtól vennék le a vért, jöhetünk-e. Szerencsére kedvesek voltak és bemehettünk. Két nővérke foglalkozott csodacsibével. Az én ölembe lett ültetve és szépen elmondták neki most mi fog történni. Az én kis drágám csak nézett a nagy szemeivel. Mikor kérdezték tőle a nevét ügyesen megmondta. Próbáltak vele beszélgetni, de igencsak halkan válaszolgatott a drága:) De egy rossz szava sem volt, nem sírt, nem hisztizett. Ügyesen, csendben végignézte ahogy leveszik tőle a 3 kémcső vért. Később se panaszkodott.

Nagyon-nagyon büszke voltam/vagyok/vagyunk rá:))

A vérvétel után kért és kapott üdítőt meg lángost, majd siettünk haza Gergőcihez meg apához.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr502472444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása