Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Segítettünk Daninak

2010.09.30. 16:27 - L.Moni

Egy kedves netes barátnőm, Ani blogján olvastam egy csodás kezdeményzésről és gondoltam részt veszek benne. Itt olvashat és esetleg segíthet bárki aki szeretne.

Én olvastam őket és mivel jelenleg a két kis drágaságom miatt nem sok időm van alkotni, gondoltam a licitálással segítek.

Sikeresen megnyertem egy csodálatos, gyöngyökből készült ékszerszettet. Ezt.

Még licitálok pár dologra. Ugyan nekünk sincs sok pénzünk, de egy beteg gyermeken szívesen segítek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr622334977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása