Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Véget ért a nyár, vissza a megszokott hétvégékhez

2010.09.06. 15:40 - L.Moni

Címkék: vásárlás úszás hétvégék

azaz az úszáshoz:)

Gyakorolnunk kell még a két gyerekes, időre való elindulást az biztos. Gergőci ébredési és evési szokását figyelembe véve a 9 órási úszásra estünk be. A legnagyobb igyekezetünk ellenére is késtünk, persze meg se lepődtek Karcsi bácsiék :) Cica apával úszott én meg a partról figyeltem őket a kis herceggel.

Látszott csinin a hosszú kihagyás, vissza kell szokni a a szabályokhoz, feladatokhoz. Na de most már meglesz megint a rendszeres heti úszásadagja:) Októbertől pedig Gergi is fog járni. Már várom, hogy betöltse a 3 hónapot. Kíváncsi vagyok, hogy fog neki tetszeni. Az esti fürdéseket imádja. Ha már látja mihez készülődünk máris mosolyog csillogó szemekkel:)

Úszás után elmentünk vásárolni. Z kapott két felsőt én meg 2 cipőt.

Nőtt a cipőméretem. Eddig 37,5 max 38-as cipőt kellett keresnem. Most meg a 39-esek között kellett válogatni. Hm.... Azért remélem a szupi kis magassarkú csizmám jó lesz még rám a télen. Ha nem akkor még azt is, na meg hótaposót is kell nekem venni.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr262275315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása