Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Végre együtt voltak

2010.05.21. 15:15 - L.Moni

Még szombaton. Két hónapos kihagyás után Grétike és Z. együtt úsztak. Volt ám öröm:). Csincikénk majd kibújt a bőréből. Az volt a kívánsága, ha már megy az apja akkor én ne menjek be velük a vízbe. Sebaj, én fotóztam. (az már zárójeles, hogy mikor feltűnt neki, hogy nem vagyok a vízben könyörgött menjek be. Többször kiszaladt egy ölelésért, pusziért és próbált becsábítani. Na de én még csak fürdőruhát se vittem, csak a fotómasinát)

Szavak helyett képek jönnek, beszédesek:)

Fotózz és végre menjünk már

azért kaptok egy mosolyt

Hipp-hipp.............

....hurrá:))))

végre vízben

kötél alatt

"édesapucimmal"

Mit csináljak?

akkor ugrok

meg úszok

így is :)

imádom

egyensúlyozom

kövess apu:)

ketten

ugrok:))

leér a lábam.............

csodás érzés:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr972020898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása