Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Tegnap csodás tavaszi napunk volt

2010.02.26. 09:26 - L.Moni

Már délelőtt kellemes "meleg" volt kint és néha előbújt a felhők közül a nap. Kint voltunk sokat, cicus játszott és én összeszedtem a kutyák által széthordott, szétrágott holminkat. gereblyéztem, ástam. Jó volt kint lenni. A friss levegő mindkettőnkre jó hatással volt:) Cicus alig bírtam délben becsalogatni. A végén meg kellett igérnem, hogy ebéd után is ki fogunk menni még az udvarra. 

Bejöttünk, ebéd majd szieszta és bármennyire küzdött cicus közben az álommanóval az kiütötte:) 2 órát aludt. Míg Ő szuszizott én gyorsan megfőztem a vacsit (az a fránya csirke megint kitolt velem, tovább kellett főzni mint a sertéshúst, kicsit kiakadtam, hogy egy tejfölös csirkét 2 órán keresztül rotyogtatok)

Ahogy csibe felébredt rögtön mondta, anyucika menjünk ki a TitiKepihez:) Öltöztünk és mentünk. Megint játék meg tereprendezés. Elkezdtem felásni hátul a zöldségeskertemet. Olyan puha most a föld. Könnyedén ment bele az ásó, nem volt megerőltető. Mondjuk a jelenlegi tempómban jópár nap mire majd végzek vele:( De aztán reméljük jó lesz, hogy lesz saját retek, paprika, paradicsom, hagyma és társai itthon. Saját használatra.

Közben megjött Z is.

Cicusunk alig bírtuk berángatni. Már 1/2 7 elmúlt mire rávettük a bejövetelre. Nagyon éhes volt és nagyon fáradt.

Olyan nagyon jó volt végre kint. Már nagyon várom, hogy ne legyünk egész nap bezárva. Hogy kint lehessünk folyamatosan a friss a levegőn. Grétike is várja:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr271791535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása