Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Valentin-napi meglepi reggeli

2010.02.14. 08:53 - L.Moni

Már a héten gondolkoztam, hogy is lephetem meg a drágáimat ezen a napon. Nem akartam feleslegesen pénzt költeni, hanem valami egyszerű de szívből jövő meglepit szerettem volna. Hogy tudják, fontosak nekem. Aztán megtaláltam a megoldást :))

Virslit szív alakúra formáztam, megsütöttem és a közepébe ütöttem a tojást és azt is megsütöttem. Könnyebb volt ám gondolatban megcsinálni mint a valóságban. Pár virsli áldozatul esett mire sikerült elfogadható kinézetűt alkotni:)

De nagyon megérte:) Cicus boldogan fogadta és rögtön nekilátott reggelizni:) De az apját se kellett bíztatni az evésre. Pedig Ő nem is szokott reggelizni:)

A meglepetésem sikerült. Széppé tettem a ma reggelüket, öröm volt rájuk nézni.

Miután elfogyasztották jutott eszembe, hogy lefotózhattam volna az alkotásom. Sajnos elmaradt de találtam a neten egy képet. Így nézett ki a mai reggeli:

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr721756441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása