Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Fodrásznál a család

2010.01.16. 12:57 - L.Moni

Ma úszás után mentünk fodrászhoz. Z és cicus be volt jelentve, én csak kisérőnek mentem, hogy lekössem Grétikém és ne rohangáljon hajvágás közben.

Nos segítség nem kellett. A mi kis gyönyörűségünk fantasztikusan jól viselkedett. Úgy ült ott a székben, mint egy igazi nagylány. Türelmesen és érdeklődve nézte, ahogy Reni vágott a hajának a végéből pár centit. Nagyon büszkék voltunk rá mind a ketten:)

Aztán hirtelen ötlettől vezérelve én ültem másodikként a székbe. Hátul vágott belőle egy keveset, meg a töredezést vágta ki. Előkészítette a terepet a növesztésre. Ha megszületik Pöti sokkal egyszerübb lesz számomra a hosszú haj azt hiszem. Aztán majd ha Ő nagyobb lesz és több mindenre jut majd időm, akkor megint lehet majd rövid. Grétikém születése után sokszor megmosni nem volt időm a hajamat, nemhogy megszárítani. Júniustól meg már két kis csöpet lesz itt velem/velünk:))

Végül Z. ült a székbe. Jó lett az Ő haja is. Jó rövid, de neki ez áll jól:) Szerintem.

A végén a fizetésnél kellemes meglepetésben volt részünk. Hármunk hajának levágásáért csak 3000 ft-ot kért Reni. Pesten csak nekem nem vágták le ennyiért, nemhogy még a családomnak is:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr861676680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása