Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Már megint nem

2009.11.28. 12:58 - L.Moni

Mostanában megint nem eszik a drága. Egy túrórudi max délelőtt vagy az sem és délután pár falat kaja. Pedig igyekszem ám a kedvére tenni. Felsorolom a kínálatot ami a hűtőben van. Azt főzök amit Ő szeretne. De rá se néz. Valamelyik nap is kért májas zsemlét, megkentem, felkockáztam és elé tettem. Nem kellett. Kért viszont felvágottat, majd az sem kellett. Pudingot se volt hajlandó megenni. Ebédre kért husit. Főtem tejfölös csirkét, azt szereti. Rá se nézett. De legalább evett 2 db ici-pici cseresznyés kiflit amit én sütöttem. Egész napra ennyit.

Tegnap egy rövid időre megtört a jég. Palacsintát sütöttem az Ő kedvéért (apja lánya) és abból megevett 2 darab kakaósat. Végre. Egész héten tegnap volt az első nap amikor jól evett.Se főzelék, se tészta, se husi, se semmi.

Ma már megint kezdte. Reggelire vajas zsemlét kért és két egész falatot meg is evett belőle. Ennyi. Hát nem most fog elhízni az tuti.

De nem aggódok. Egyszer így eszik aztán úgy. Lehet jövőhéten meg reggeltől estig tömni fogja a pocakját :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr741558454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása