Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Egy szeles nap

2009.10.13. 11:24 - L.Moni

6:35. Ébredés Gyors öltözés, szendvicskészítés apának míg Ő begyújt, az éjszakai viharos szél lehűtötte a lakást.

7:00 indulás. Közben Gréti megreggelizik. Fél sonkás zsemlét. Elérjük a 7:18-as HÉV-et. Apa felszáll mi pedig vissza a házhoz.

7:40. Én teszek még a tűzre haramiavezér addig "vezet". Nem akarja abbahagyni, így a diót is összeszedem meg a kutyákat is megetetem.

8:20 bejövünk, lányra jellemző, hogy csak túrórudival tudom kicsalni a kocsiból. Reggelizem, kávét főzők, Ő mesét néz. Majd egyszercsak kimegy a konyhába, feláll a pult előtt lévő székre s nézi a szélvihart az ablakból. Elég csúnya még mindig kint az idő.Felborította a szél a hintát. repteti a játékait. Csúnyán tépázza a fákat.

8:50 lemegyek megnézni a tűzet. Cica fent marad. A kis haramia levette a gyufát mire beértem. 2 percet voltam lent mindösszesen. Mikor beléptem mutatta mi van nála és kérdezte, hogy anyucihogy gyújt???? Kissé ideges lettem. Beküldtem a szobába. Mikor megnyugodtam kértem, mutassa meg hogy érte el. Ugyanis a gyufát felraktam az italok mellé a polcra. Cirka 190 magasságba! Megmutatta. Székre fel, Pultra fel és ugrálva épp elérte. Na bumm. Gyufa is megy a szekrénybe a vegyi cuccok mellé. Elzárom inkább.

9:20 felöltözünk melegen. Csodacsibe egy vastag overállt kap és gumicsizmát na meg sapkát. Én vastag mellény, cipő. Kimegyünk leszedni egy kis almát, mert a golden még nem lett leszedve. Még kellett volna neki egy kis jó idő. Szedtünk 2 ládával de cicus már nagyon nyűgös volt. Mondta, hogy nem jó kint. Még megnéztük a tűzet, kicsit raktunk rá, de mostmár hagyjuk kialudni. Majd délután inkább újra begyújtunk. Most 22 fok felett van a lakásban a hőmérséklet. (egy hír ami rosszul érint, Szabó Gyula bácsi kórházban az intenzíven van, mély altatásban. Az Ő meséin nőttem nőttem fel. Remélem felépül)

10:00 bejövünk. Hisztipanka éhes. A tegnapról maradt kaszinótojást kéri. Két falat híján megeszik 2 darabot:)

10:20 rajzolni hív. Mennem kell :)))

11:00 kakaót kér és kap is. Naná, hogy kiönti, magára, a kanapéra. Átöltözés, ma már a harmadik alkalommal.

11:55 alvás elől meg akar lógni, felosont a szobájába a Döméért. Még nem tudja, hogy én fogok nyerni.

13:20 Alszik. Nagyon nehéz menet volt. Az a fránya szél megnehezítette az álommanó dolgát. Mindig pont akkor kapott fel valamit és nagy zajjal tette máshová mikor majdnem elaludt. Végül szorosan hozzámbújva és egy takaróba tekerve aludt el.

15:30 Felpuszilom, ha tovább hagyom aludni akkor este nagyon későn fog kidőlni. Jókedvűen és éhesen ébred. Alvás előtt csak egy almát volt hajlandó megenni, megértem az éhségét. Kap finom ebédet, nagyon jól eszik. Időközben a süti is elkészült. Ha kihül akkor abból is fog enni biztos. Nagyon szereti ha sütök neki. A szél még mindig fúj. Már nagyon unom:( De legalább a nap kisütött, az is valami.

16:15 Gréti igent mondott arra, hogy menjünk ki. Megint nagyon vastagon felöltözés és ki a szeles, hideg udvarra. Homokozni kellett, meg motorozni.

17:10 bejöttünk. Teljesen átfagyva. A szél még mindig viharos. De legalább megint szedtem almát, közben meg dobáltunk át 3-4 kilónyit Rexinek is, a szomszéd kutyájának. Ő szereti nagyon. Rendszeresen eszik belőle. Megint sokat fogyott. Mostanában nem adtam neki minden nap enni, sajnos meg is látszik rajta. Nem tudom mit csináljak. Őt plusszban etetni elég nagy kiadás a két meglévő kutya mellé de nézni is nagyon rossz, hogy milyen vékony. Lehet fel kéne hívnom az állatvédőket és jobb lenne Rexinek ha elvinnék.

17:34 Gréti már türelmetlen. Indulna az apjáért. Várja, hogy csörögjön a telefonom. Közben rajzolgatunk azért, meg játszunk a legóval, babákkal. Ugrál, sikongat. Éli a kicsi kis haramiacica életét:)))

18:00 végre telefonál Z, hogy mehetünk érte. Cicababa ahogy meghallotta a csörgést rohant kikapcsolta a tévét és kiabálta, hogy apa megyü, apa, megyü.

18:50 ismét konyhai rosszaság. A süteményt, ami édes, megszórta őrőlt borssal. Megpróbáltam róla letörölni, remélem sikerült és nem ment tönkre az egész.

19:15 fürdés. Mind a hárman bent vagyunk a fürdőben. Cicus pancsol és élvezi a habot mi meg ott ülünk és aszisztálunk neki hozzá:)))

19:32 hív, hogy ki akar jönni. Kiabálja, hogy: tözőőőőő, anyuci tözőőőőőőő

21:30-22:00 valamikor a két időpont között aludt el nagyon-nagyon nehezen. Kért inni, persze leitta magát, lehettett átöltöztetni. Bújt az apjához, hozzám. Felment az ágyra, hogy majd egyedül. Aztán csak én jöttem be neki. Kockásfülű nyúl után, összebújva nagy nehezen elaludt. Elég nyugtalanul. Sokat forgolódott. Fájt a pocakja. Talán nem kellett volna este behabzsolni olyan sok májat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr741447078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása