Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Aludt már el könnyebben is

2009.09.27. 09:35 - L.Moni

Tegnap a déli alvás is nehezen ment, meg az esti is.

Délben apa altatta.

Első felvonás: én szúrtam el mert bementen a szobába, nem kellett volna!

Második felvonás: én próbálkozom, bújik de nem megy. kiszökik Z-hez a konyhába, hozzá akar bújni.

Harmadik felvonás: végre sikerül. Alszik. 3/4 2-kor!!!! Apához bújva, természetfilmet nézve.

Este.

Fürdés 7-kor majd fel a szobába. Meseolvasás. Érdekli, bújik az apjához. Bambit elolvassák a következőhöz már nincs türelem, pedig a Hófehérkét mesélném el neki és azt nagyon szereti. Előveszi a tanulókutyát, énekel vele, táncol a zenére. Hirtelen le akar jönni. Oké, lejövünk. Indul a hiszti. Szerintem Ő sem tudja, hogy miért kezdte de 1!!!! órán át üvöltött. Teljesen belelovalta magát, túllendült egy ponton és nem tudta abbahagyni. Szóltunk hozzá szépen, hangosan, miután megütött volt büntiben. Nem használt:(( Már nagyon sajnáltam:( Fáradt volt rettenetesen. Bevetettem pom-pomot. Bevált. Lehiggadt rögtön az első rész elején majd a harmadik résznél el is aludt!

Megküzdöttünk, én nyertem. Inkább Ő, mert pihent. Jót aludt de reggel 3/4 6-kor kelt.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr191410004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása