Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Napi 20-30 perc

2009.09.22. 09:14 - L.Moni

Bizony csak ennyi! Maximum 30 perc ami napközben az alvásra jut, ezért is jutok mostanában ritkábban a géphez és ha esetleg ideülök, írok egyszerre több posztot.

Napközben én nem altatom. Egyedül alszik el. De sajnos egyre későbbi időpntokban:( Tegnap például fél négykor. Aludna Ő valószínű többet is mint 30 perc de késő délután már én nem hagyom. Akkor mi lenne az éjszakákkal? Így is elég drabosak, hát még akkor.

Az este elaludt 3/4 9-kor és egész jó éjszakája volt. Viszont felébrdt hajnali 5-kor és nem aludt vissza. Inkább hisztizett. Engem hívott, majd kiküldött, majd újra hívott és megint kiküldött. Majd az apját hívta, majd rugdosta. Végül lejöttünk mesét nézni. De nem aludt ám el. Kommentátor szerepet vett fel és minden történést mondott nekem is. Tehát én nem csak láttam a mesét, hanem Gréti nyelven hallottam is :)

Most bent játszik. Közben néz egy imeretterjesztő filmet (nagyon szereti ezeket) ez épp a tigrisekről szól. Jó volna ha aludna mert így nagyon hosszú lesz a nap.

Majd kiderül

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr621398752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása