Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Behavazva

2009.06.15. 13:09 - L.Moni

Egyszerűen nincs időm leülni és írni mik történnek. Elrepülnek az órák és már este van, fürdés, altatás majd jön egy újabb pörgős nap.

Szerdán volt a lány névnapja:)) Kedden délután hármasban elmentünk megvenni neki az ajándékát. Kapott tőlünk egy triciklit. Tudom, hogy nagyon rosszul álunk anyagilag. Gyakorlatilag teljesen csődben vagyunk:( DE!!! Cica ezt most tudja használni. Most és nem egy vagy két év múlva. Z. nem örült, hogy megvettük mondván, hogy rengeteg helye lenne annak a pénznek, de aztán látta milyen nagyon örül az ajándéknak cica és megértette miért is kellett ezt most és nem máskor megvenni. Olyan nagyon büszkén ül rajta a kis haramiacicababa, hogy öröm nézni. A kormányzással még vannak gondok de azért szépen alakul az is:))) Ha már lendületben van a tekerés is jobban megy. Önállóan képes menni már akár 2-3 métert:)

Múlthéten kész lett az autó, na jó nem lett teljesen kész de azért használható. Csütörtökön már ki is mentünk csincikével a házhoz. Az asztalos befejezte a konyhabútort én meg a fél konyhát már ki is költöztettem. Még a palacsinta sütőt is kivittem Z. legnagyobb bánatára. Csak akkor sütök legközelebb ha már kint lakunk. Egész sokáig kint voltunk. Én pakoltam cicus játszott. Aludni nem volt hajlandó pedig próbálkoztam az altatással de aztán feladtam. Kijött hozzá a házhoz a kis barátnője, Lilla és együtt olyan édesen homokoztak. Kellett kis idő mire Gréti megértette, hogy ne olyan hevesen közeledjen Lilihez de aztán már együtt homokoztak a diófa alatt egy szál pelusban:)) Mikor hazafelé jöttünk természetesen beájult az autóban de én gonosz módon felébresztettem mikor hazaértünk. Nem akartam, hogy az éjszaka katasztrófális legyen.

Pénteken ballagás volt. Z. unokatestvérének a nagyfia ballagott. Olyan furcsa. Én nem sokkal hamarabb ismertem meg Z-t mint ahogy Erik megszületett. Most meg már elballagott az általános iskolából. Repül az idő. Gréti nagyon jól érezte magát a kerti partin. Rohangált a többi gyerekkel. Játszott velük. Nem esett kétségbe, hogy Ő volt a legkissebb. Sőt:))) Viszont enni nem volt hajlandó. Pénteken túrórudin és joghurton kívűl csak pár nyalásnyi jégkrémet evett. Minden mást elutasított. Pedig próbáltam neki kedvezni, paradicsomos tészta, májas zsemle, felvágottból a kedvenc de semmi sem volt jó. Lehet a front miatt nincs étvágya, nem tudom.

Szombaton reggel mentünk úszni. Mikor mondtuk neki, hogy indulás bement a fürdőszobába, fogta a locsolóját és az egyik kis vizi játékát és közölte: mehetünk:))) Ő azokat is hozni akarta az uszodába. Nem vittük de nélküle is szuperül érezte magát. Nem is tudom mi lesz ha elmennek nyári szünetre. Valószínű minden héten megyek majd vele 1 nap a Csepeli strandra. Miután hazajöttünk apa kiment a házhoz Grétike meg beájult. Mi csak délután mentünk ki de nem maradtunk sokáig. Hazafelé a buszon végig aludt. Majd itthon is fürdés után hamar elaludt.

Vasárnap megint a házhoz mentünk ki a változatosság kedvéért. Ha csak a konyhát és a fürdőszobát nézzük minden okénak tűnik:) Az a baj, hogy a többi még elég gáz. De úgy nem lehet ám takarítani, hogy én megcsinálom aztán 5 perc múlva Z. szétdíbolja az egészet. Mintha semmit sem csináltam volna egész nap. A szerszámait szana szét hagyja. Ott, ahol épp kiesik a kezéből. Én pakolom el a szerszámostáskába, a helyére! Aztán meg velem pattog, hogy hol van meg miért ott. Persze a lányra is átragadt apa nyűgössége:(

Ma reggel meg az orvosnál kezdtünk. Z. beteg. Ugyan az a baja mint nekem volt 2 hete. Csak épp Ő el is hagyja magát mellé. Engem piszkált, hogy hisztizek, meg szerinte nem is voltam beteg csak megjátszottam, Ő meg most meg akar halni:) Pasi a lelkem:) De azért túléli ám:) Csak ma meg holnap itthon regenerálódik. Remélem hamar rendbejön.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr521186196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása