Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Anyák napja

2009.05.03. 10:06 - L.Moni

Egy csodás nap:))) Kaptam kiscsibétől és apukájától egy nagyon szép szobarozsát. Na meg rengeteg puszit ébredés után:)))

Fantasztikus érzés anyukának lenni. A boldogságtól könnyezni és nem a szomorúságba temetkezni. Még élnek bennem azok az anyák napják amikor vártunk arra, hogy várandós legyek. Azok az irígy, fájó érzések ahogy nővrem néztem amikor három csodás gyermeke körberajongta Őt ezen a napon. Most vannak még könnyek, de ezek az öröm könnyei. Imádok ANYUKA lenni:)) Arra ébredni, hogy az én kicsi kis lányom hív. Ha örül nekem magyaráz boldogan. Ha sír tőlem vár vigaszt. Érezni, hogy szeret, szüksége van rám és nekem is hatalmas szükségem van őrá.

Csodálatos ez a nap, legalább olyan szép mint az év többi napja mióta Ő megszületett.

Köszönöm, hogy vagy nekem drága kicsi lányom és remélem az Istentől megkapom azt a csodát, hogy egy év múlva már a testvéred is velünk lesz ezen a szép májusi napon.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr461099963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása