Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Kifáradva

2009.04.19. 19:32 - L.Moni

Mindhárman.

Kint voltunk apa házánál a mai napon. Már reggel 9 után ott voltunk és dolgoztunk. Mármint apa meg én. Csinike az játszott:)) Azért segített is mindkettőnknek. Apának villanyt szerelni nekem meg a kertet rendezni. Az udvar most legalább kinéz valahogy. Elég furán ültetgette el Karcsi bácsi (előző tulaj) a virágokat. A kocsibeálló közepéből is ástam ki valamilyen virágszerű képződményt.

Grétike hol itt volt, hol ott. Mint a mesében:))) Semmiről sem akart lemaradni. Egyik percben még velem gereblyézett a következőben meg már fent volt az apja mellett az emeleten. Körbejárt mindent. Megnézte mi, hogy haladt, mi változott. Szerintem elég sok minden. A végét nem igazán látom. Májusban biztos nem lesz költözés:(  (Majd rakok képeket és azon látszik, hogy miért nem.) Csinimini nagyon elfáradt 2-ig pörgött. Fel-alá rohangált. Magyarázott. 2-kor beültettem a kocsiba és kerültünk egyet de így is fél óra volt mire elaludt. Mindösszesen 1 órát  csupán:( De ébredés után már itthon folytatta a pörgést. A fürdés a poszt írása közben már megtörtént. Most rám vár cicusom, bújunk és szerintem hamarosan alszik.

Indulás előtt

Ez szép a kertben

Ez is

Fürdő

 nappali 1

nappali2

konyha

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr951074741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása