Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Függőségeim

2009.02.13. 13:22 - L.Moni

Aminától kaptam meg feladatként, hogy soroljam fel 5 legjellemzőbb függőségemet. Első nekifutásra egyszerű feladatnak tűnt aztán rájöttem, hogy nem is az.

1; Grétike:  Ő számomra a legfontosabb és tőle függök a legjobban de ez viszont is így van. Mikor beköltözött a pocakomba már különleges kapcsolat volt köztünk de miután a karjaimba vettem ez csak mélyült. Hihetetlen boldogság számomra, hogy az Ő anyukája lehetek. Hogy minden nap megölelhetem, szeretgethetem, nevelhetem. Hogy én indítom el Őt az életbe.

2; Zoltán és a családom: A férjem. Már több mint 14 éve ismerem, sok mindent átvészeltünk együtt. Néha olyan igazi seveledsenélküled a kapcsolatunk. De sokat jelent nekem és a nehézségek ellenére ragaszkodom hozzá. A családom. Anyuék és nővéremék. Igaz, hogy messze laknak tőlünk de igyekszem velük napi szinten tartani a kapcsolatot. Sokat jelentenek nekem.

3; Internet: hát igen, elég jelentős szerepe van a mindennapjaimban. Ezt nem is lehet megmagyarázni:))) Majd ha kétgyermekes anyuka leszek biztos leszokok róla:)))

4; Társaság: Minden héten több napot megyünk Grétivel ide-oda. Szerncsére Ő is társasági lény így egyáltalán nincs ellenére. Azt hiszem mindketten belezakkannánk egy tartós, több hétig tartó bezártságba.

5; Zaj: Ez a legrosszabb függőségem:( Nem szeretem a csendet. Valaminek mindig kell, hogy szóljon a háttérben. Tévé, rádió valamilyen album. Még éjszaka is ha felébredek és túl nagy a csend biztos nem tudok visszaaludni. Olyankor vagy bekapcsolom a tévét vagy a rádiót. Zoli legnagyobb bánatára,

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr37940939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2009.02.21. 07:51:12

Kedves Móni! Az ötös ponton mosolyogtam :) - én sem bírom a csendet :):):)


süti beállítások módosítása