Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Husi, Csoki, Tea

2009.02.02. 16:04 - L.Moni

Husi: még péntek este sütöttem meg egyben egy kis sertés combot. Akkor nem is ettünk belőle, beraktam a hűtőbe, mondván majd a hétvégén csak köretet csinálok hozzá és kész egy finom ebéd. Ma reggel apának ebből a husiból csináltam szendvicset amit bevitt a munkahelyére. Gréti persze teljes erőbedobással segített nekem a konyhában és kért a húsból is. Utána abba se akarta hagyni a majszolást. Jött az: ez nyamm-nyamm és csak kérte és kérte az újabb falatokat:))) Annyira jó érzés látni, hogy igy szereti a főztöm.  

Csoki:Személy szerint én nem rajongok az ötletért, hogy a gyermek csokit egyen de az apja adja neki. Vitát nem szeretnék, így inkább mgamba folytom a mérgem ha látom, hogy azt tömi belé. Amin viszont ki tudok nagyon akadni az az, hogy Gréti alig ebédel, csak nyammog, erre az apja tömi a szájába  az édességet. Na ezért mindig szólok.

Nem hittem volna, hogy ilyen hamar kialakulhat a gyermeknél a csoki iránti rajongás. Majd minden nap követeli. De okos, nem tőlem hanem az apjától. Ha tőlem kéri akkor már nagyon rá van éhezve és olyan kétségbeesetten néz rám, hogy néha megkegyelmezek neki és kap egy keveset. ma is ezt csinálta. Reggel meglátta a nagy tábla milka csokit és onnantól kezdve próbált engem meggyőzni, hogy neki milyen nagyon szüksége van rá. Vajszívemnek hála kapott 2 pici kockát. Aztán amikor nem figyeltem elloptta a csokit és kiszolgálta magát:)) Nyakig csokisan, boldogan vigyorgott aztán meg persze veszekedett velem, hogy elvettem. Ekkor már én vigyorogtam:)))

Tea: Grétim nagyon nehezen fogadott el más folyadékot az anyatejen kívül. A tavalyi forró nyarat is inkább végig szopizta de gyakorlatilag 50-100 millinél több plussz folyadékot ne bírtunk belekönyörögni. Nagy nehezen találtam egy teát amit elfogadott és lelkesen megivott. De csak azt a fajtát. Na hát most nem kaptunk. Csak filteres Gárdonyi teaházasat. Abból főztem neki. Eleinte inkább nem itta meg, hanem vizet kért és úgy nézett ránk mintha mérgezni szerettük volna vele. na hétvégén ez szerencsére változott. Látta, hogy én is azt a teát iszom és így Ő is kért. aztán rájött, hogy ez nem is rossz. Ma már nagyon szépen ivott belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr47918368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása